H Tzimas Cosmetics, σε συνεργασία με την Ambigram, αποφάσισαν να ανανεώσουν την εικόνα των προϊόντων της εταιρίας. Ζητούμενο ήταν η ανανέωση να είναι ήπια, έτσι ώστε να διατηρηθούν η αναγνωρισιμότητα των προϊόντων και τα βασικά χαρακτηριστικά του brand (επιστημονικότητα, καθαρότητα, λιτότητα, σωστή σχέση τιμής - ποιότητας) και ταυτόχρονα τα προϊόντα να γίνουν πιο φιλικά στο κοινό στο οποίο απευθύνονται.

Σχεδιαστικά, η αναβάθμιση επιτεύχθηκε ως εξής:
- μειώθηκαν τα κείμενα της εμπρόσθιας ετικέτας
- αφαιρέθηκαν τα «σκληρά» στοιχεία: η μαύρη μπάρα και τα παραλληλόγραμμα του λογότυπου
- χρησιμοποιήθηκε μια πιο διαχρονική και λιτή γραμματοσειρά
- δημιουργήθηκαν λευκοί χώροι όπου συνδυάζονται αρμονικά
οι οργανικές φόρμες με τα κείμενα



Προωθητική κίνηση για τη σειρά αντιηλιακών προϊόντων στο κεντρικό κατάστημα.

